Over Stuurman Administratie Dienstverlening

Anton Stuurman
Anton Stuurman houdt sinds 2006 administraties bij voor ondernemingen. Na een aantal interim-opdrachten heeft Anton in 2010 Stuurman Administratieve Dienstverlening opgericht. Met Stuurman Administratieve Dienstverlening is Anton actief als landelijk administratiekantoor.
De diensten die door ons administratiekantoor worden aangeboden zijn gebaseerd op de pijler service en kwaliteit voor een redelijke prijs.

U krijgt de service die u verdient als klant.

Dit houdt in dat u persoonlijk contact heeft met de persoon die uw administratie verwerkt.
Wij beantwoorden uw vragen per mail of telefoon op werkdagen binnen 24 uur.
U kunt ons ook in de avonduren bereiken.
Daarnaast maken wij vooraf duidelijke prijs afspraken, de werkzaamheden die wij leveren kunnen worden uitgevoerd op basis van een vaste prijs of op uur basis.

Hoogwaardige administratieve dienstverlening

Wij leveren alle diensten die u van een modern administratiekantoor kunt verwachten, voor werkzaamheden die wij wettelijk gezien niet mogen uitvoeren werken wij samen met partners die dat wel mogen.
Door jarenlange ervaring in zeer veel verschillende branches bent u verzekerd van een kwalitatief hoogwaardige administratie en passende fiscale advisering.

Benieuwd naar onze dienstverlening? Of bent u niet tevreden over uw huidig administratiekantoor of boekhouder?
Dan kunt u contact met ons opnemen via de website, of bellen met 033-3030090.
Wij staan u graag te woord!



Onze klanten beoordelen Stuurman Administratieve Dienstverlening gemiddeld met een 9.5 (van 10) op basis van 1 review!

Advies op maat.

Bel me terug

Waarom u kiest voor Stuurman? Overtuig uzelf!

  • afspraak mogelijk op kantoor of thuis
  • beschikbaar in avonduren
  • aantrekkelijk tarief
  • inhuren op uurbasis