Administratie

Uw administratie en boekhouding vertellen u hoe uw bedrijf ervoor staat. Met een goede administratie weet u precies waar uw onderneming geld kan besparen en hoe u het beste kunt investeren. Een goede administratie is dus een must voor iedere ondernemer en particulier. Ook als particulier is het immers van belang dat uw administratie op orde is. Uiteraard geldt dit voor een onderneming nog meer. Een goede boekhouding is van levensbelang. Zijn de cijfers niet inzichtelijk, dan is het niet makkelijk om op een goede manier inzicht te hebben in de financiële stromen van het bedrijf. Uiteraard zijn er meer aspecten te noemen zoals het op tijd en juist in orde hebben van de administratieve zaken voor de belastingdienst. Het goed op orde hebben van deze administratieve zaken voorkomt een hoop zorgen en problemen.

Uw administratie uitbesteden?

Veel ondernemers geven hun aandacht het liefst aan de eigenlijke bezigheden van hun bedrijf en zijn het liefst zo min mogelijk bezig met hun administratie. Gelukkig denken wij er ook zo over… en zijn wij een professioneel en betrokken administratiekantoor dat u graag van dienst is. Voor het uitbesteden van uw administratie bent u bij Stuurman Administratieve Dienstverlening aan het juiste adres. Uw complete boekhouding uitbesteden, of objectief belastingadvies? Bij ons administratiekantoor bent u van harte welkom! Wij staan graag voor u klaar!

Uw boekhouding uitbesteden? Hieronder een aantal voordelen

  •  administratie uitbesteden bespaart u tijd en geld
  •  dankzij moderne boekhoudsoftware heeft u op ieder moment een duidelijk overzicht van de kosten en opbrengsten, balans en winst-/verliesrekening van uw onderneming
  •  u heeft inzicht in mogelijke besparingen en kansen voor investeringen voor uw bedrijf
  •  u profiteert altijd van maximaal belastingvoordeel bij uw belastingaangifte
  •  uw belastingaangifte is altijd op tijd bij de belastingdienst
  •  u weet van te voren wat goede administratie u kost

Administratie

Uw administratiekantoor

Administratie uitbesteden in de buurt? Wij zijn als administratiekantoor landelijk actief. Of u nu in Amersfoort, Rotterdam, Gouda of Amsterdam actief bent, bij ons administratiekantoor bent u van harte welkom. Onze persoonlijke, flexibele en betrokken aanpak heeft al veel ondernemers aangesproken. Ook u bent van harte welkom! Neem gewoon eens vrijblijvend contact op met ons administratiekantoor. De contactgegevens treft u onderaan deze pagina aan. Specifiek bent u bij ons aan het juiste adres voor onder meer:

 

Vrijblijvend contact met uw administratiekantoor

Wilt u vrijblijvend informatie over het uitbesteden van uw administratie? Neem dan contact op met Anton Stuurman. Dit kan door te bellen met 033 – 303 00 90 of door een bericht te sturen via ons contactformulier.

Uw administratie uitbesteden?
Stuurman Administratieve Dienstverlening!



Onze klanten beoordelen Stuurman Administratieve Dienstverlening gemiddeld met een 9.5 (van 10) op basis van 1 review!

Advies op maat.

Bel me terug

Waarom u kiest voor Stuurman? Overtuig uzelf!

  • afspraak mogelijk op kantoor of thuis
  • beschikbaar in avonduren
  • aantrekkelijk tarief
  • inhuren op uurbasis